Wednesday 21 September 2016

HAIWAN KESAYANGAN SAYA

Haiwan kesayangan saya ialah Hamster Roboravkia atau
dikenali juga sebagai Desert Hamster atau Robos.
Hamster betina saya bernama Bella. Hamster jantan saya 
bernama Jerry. Hamster ini berasal dari padang pasir di
negara Russia, Kazakhstan dan utara China. Hamster saya
sangat comel, aktif dan dapat berlari dengan pantas.Mereka
dapat hidup sehingga umur tiga empat tahu. saiz badan 
mereka dapat membesar sehingga lima cm.
Saya sayangkan kedua dua Hamster saya.


1 comment:

Bearcat said...

Haiwan kesayangan saya ialah Minion. Tapi saya allergic dengan Minion hihi. Saya tak boleh pegang-pegang Minion :-(

DI KANTIN

1. SAYA KENA PASTIKAN BEG DUIT SAYA DALAM POKET. 2. SAYA  KENA BELI MAKANAN  YANG BERKHASIAT DAN BOLEH KENYANG. 3. SAYA KENA MEMBASUH TA...